
سلام!ترم دوم بودیم که تصمیم گرفتیم انجمن را دوباره روبه راه کنیم این در حالی بود که حتی دسترسی به هیچ کدام از اعضای قبلی انجمن هم نداشتیم و حتی نمی دانستیم برای شروع کار باید به کجا بریم ؛ با جست و جو و تشویق استاد رسولی شروع کردیم. و یادم میاد روزی که با بچه ها در این باره صحبت کردیمxa0 بچه ها قبول کردند استارت کار انجمن را با هم بزنیم ... xa0 با شکرانه صحبت کردیم و شکرانه قبول کردxa0 دبیر بشه در حالی که هیچ کدام درست نمی دونستیم وظایمون چیه! به معاونت رفتیم قرار شد درباره اعضای شورای مدیریت و...
ادامه مطلب
سلام! ترم دوم بودیم که تصمیم گرفتیم انجمن را دوباره روبه راه کنیم این در حالی بود که حتی دسترسی به هیچ کدام از اعضای قبلی انجمن هم نداشتیم و .حتی نمی دانستیم برای شروع کار باید به کجا بریم با جست و جو و تشویق استاد رسولی شروع کردیم. و یادم میاد روزی...
ادامه مطلب