فرد عصبی می گوید:"کاش من ابرهام لینکن بودم."
و آدم سالم می گوید:"من منم و تو تویی."
فردریک پرلز
ما را در سایت مشاوران برتر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 30 تاريخ: يکشنبه 7 خرداد 1396 ساعت: 19:16